- Dacă dvs. de zbor este anulat , compania aeriană trebuie să vă dea de a alege întrerambursarea sau redirecționarea . Ați putea fi, de asemenea, dreptul la suplimentară de compensare (125 € - 600 €), în anumite condiții.
- [!] Nu au dreptul la despăgubiri suplimentare în cazul în care compania aeriană poate dovedi că anularea a fost cauzată de circumstanțe extraordinare (de exemplu, închiderea spațiului aerian), sau dacă ați fost informat cu cel puțin 14 zile înainte de zbor, sau dacă ați fost redirecționat aproape de original program.
- »Aveți dreptul la asistență (cum ar fi băuturi răcoritoare, mese, telefon și un sejur peste noapte), dacă este necesar, în timp ce de așteptare pentru re-rutare.
- [!] Dacă solicitați rambursarea costului biletului, vă renunțe la dreptul la orice asistență suplimentară sau re-rutare
- Pentru întârzieri lungi , s-ar putea avea dreptul la asistență și la compensare , în funcție de lungimea de întârziere și distanța de zbor.
- Dacă vi se refuză îmbarcarea , aveți, de asemenea, de a alege între rambursarea sau redirecționarea. Ați putea fi, de asemenea, dreptul la compensație. Dacă alegeți re-rutare, aveți dreptul la asistență dacă este necesar.
- Compania aeriană trebuie să întotdeauna a vă informa despre drepturile dumneavoastră .
- În cazul în care dumneavoastră bagajele este pierdut, deteriorat sau întârzie, puteți avea dreptul la despăgubiri din partea companiei aeriene de până la aproximativ 1200 €.
- [!] Compania aeriană nu este răspunzător în cazul în care pot dovedi că au luat toate măsurile rezonabile pentru a evita problema bagaje sau că a fost imposibil de evitat.
- Pentru bagajele deteriorate, aveți nevoie pentru a depune cererea dumneavoastră în termen de 7 zile de la primirea bagajelor (21 zile pentru bagaje întârziate).
sâmbătă, 21 iunie 2014
Principalele drepturile pasagerilor aerieni in UE (trad.Google)
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu