intre 18-35 ani ca pana la data de 03.11.2014 se primeste documentatia
pentru concursul Start up-Tanar antreprenor, concurs in cadrul caruia cele
mai bune 3 planuri de afaceri vor fi premiate cu cate 500 lei.
MINISTERUL TINERETULUI ŞI SPORTULUI
DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT
ŞI TINERET
BOTOŞANI
REGULAMENT
CONCURS
“START UP TANAR
ANTREPRENOR”
“Avand un plan minutios si detaliat, puteti invinge;
avand un plan neglijent si mai putin detaliat, s-ar putea sa nu invingeti. Insa
esecul este si mai previzibil daca nu planificati deloc! O victorie sau o
infrangere poate fi prevazuta pornind de la modul in care actiunea a fost
planificata in avans.” (Sun Tzu)
1.
CADRUL GENERAL ȘI ORGANIZATORUL
Concursul este
organizat în cadrul proiectului Start up “Tânăr antreprenor” implementat de către Direcția Județeană pentru
Sport și Tineret Botoșani (Programul de Centre de Tineret-P1) și finanțat de
Ministerul Tineretului și Sportului. Scopul proiectului este de a crește
potențialul antreprenorial al tinerilor în vederea generării creșterii
numărului de afaceri în care sunt implicați tinerii. Participanții la concurs
sunt obligați să respecte termenele și condițiile prezentului regulament, ce
este făcut public pe site-ul www.e-tineretbotosani.ro.
Organizatorul își
rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament, urmând ca
aceste modificări să intre în vigoare numai după anunțul realizat pe
site-ul www.e-tineretbotosani.ro.
2. PERIOADA DE DESFĂȘURARE
15.09 -15.10.2014 promovarea concursului și a
regulamentului
01.10 -01.11.2014 oferirea de materiale și
consultanță în cadrul Centrului de Tineret Botoșani, str. Mihail Kogălniceanu,
nr. 27, de luni-vineri orele14,30-17,30.
03.11.2014, ora
16,00, data limită de înregistrare (nu data poștei) la secretariatul Direcției
Județene pentru Sport și Tineret Botoșani a documentației pentru concurs.
03.11-06.11.2014 evaluare eligibilitate participanți
și jurizare
12.11.2014
premiere câștigători
- PARTICIPANŢI
Pot participa la concurs, individual,
cetățeni români, cu domiciliul în județul Botoșani, cu vârsta cuprinsă între
18-35 ani(neîmpliniți).
Participanții pot avea o firmă deja
înființată, cu o vechime de maxim 24 luni.
Prin participarea la concurs, concurenții acceptă și se
supun prevederilor prezentului regulament.
Organizatorul
consideră înscrierea în concurs ca o acceptare implicită a a cestui regulament
și consideră orice date cu privire la participant adevărate și corecte.
4. MECANISM CONCURS
Fiecare concurent poate participa cu un
singur plan de afaceri redactat în limba română.
Formularul de înscriere în concurs, planul de afaceri și
alte documente însoțitoare (în copie) se
trimit în plic închis la adresa Botoșani, str. Uzinei,
nr. 5, cu mențiunea pentru Concursul “START UP TÂNĂR
ANTREPRENOR”
Ideea
de afaceri va trebui să ofere un produs sau un serviciu şi va trebui să
răspundă unei probleme economice curente, şi nu în ultimul rând, ea trebuie să
fie competitivă şi să creeze plus valoare.
Planul de afaceri trebuie să respecte neaparat modelul de plan de afaceri pus la dispoziţia concurenților. Nu se acceptă documentații copiate din literatura de specialitate (manuale de afaceri, internet, etc.).
Planul de afaceri trebuie să respecte neaparat modelul de plan de afaceri pus la dispoziţia concurenților. Nu se acceptă documentații copiate din literatura de specialitate (manuale de afaceri, internet, etc.).
Concurenții trebuie să verifice atent drepturile de proprietate
a materialelor folosite în proiectele înaintate. Participanţii vor fi
responsabili de obţinerea tuturor permisiunilor necesare înainte de a
folosi informaţia terţă în lucrările lor.
Juriul şi organizatorii competiţiei garantează
confidenţialitatea maximă posibilă.
Participanţii acceptă că
datele lor personale vor fi folosite în scopuri statistice.
Participanţii vor accepta dreptul organizatorilor de a afişa public informaţii legate de ideea de afacere.
Participanţii vor accepta dreptul organizatorilor de a afişa public informaţii legate de ideea de afacere.
5.
EVALUAREA ȘI ACORDAREA
PREMIILOR
În cadrul
concursului se vor acorda 3 premii a 500 lei/premiul.
La concurs vor participa doar planurile de afaceri depuse
în timp, însoțite de documentația completă și care respectă structura machetei
planului de afaceri din anexa 1.
Evaluarea se realizează în perioada prevăzută la pct 2, o
eventuală prelungire a perioadei fiind decisă, funcție de numărul de
participanți, de către directorul executiv al DJST Botoșani și anunțată pe
site-ul www.e-tineretbotosani.ro.
Evaluarea se va realiza de către o comisie stabilită
prin decizie de către directorul executiv al DJST Botoșani.
Premiile se vor înmâna
în data de 12.11.2014.
Organizatorii nu răspund pentru situația
în care câștigătorii renunță la premiu.
În această situație va primi premiul
următorul clasat.
Informații suplimentare și clarificări:
Consilier tineret Cornelia Paicu
telefon 0748118238
djst.botosani@mts.ro
Director executiv al DJST Botoșani,
Radu-Constantin Humelnicu
Model plan de afaceri
CONŢINUT
PLAN AFACERI
SECTIUNI:
6 justificaRea
necesitatii finantarii
1. DATE GENERALE / CERERE DE FINANTARE
1. Numele firmei:
2. Codul unic de înregistrare:
3. Forma juridică de constituire:
4. Data înfiinţării/Număr Registrul Comerţului:
5. Data începerii efective a activităţii:
6. Activitatea principală a societăţii şi codul
CAEN al activităţii principale:
codul CAEN al
activităţii pentru care se solicită AFN:
7. Natura capitalului social:
Natura capitalului
social (%)
|
Privat
|
Român
|
|
Străin
|
|
8. Valoarea
capitalului:
9. Adresa, telefon/fax, e-mail:
10. Persoană de contact:
11. Conturi bancare deschise la:
12. Asociaţi, acţionari principali :
Numele şi prenumele/Denumire
|
Domiciliu / sediul societăţii
|
Pondere în Capital social %
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. VIZIUNE, STRATEGIE
În acest
capitol de început încercaţi să răspundeţi la următoarele întrebări:
A.
Ø Care este esenţa afacerii ? Ce anume va
genera bani şi profit ?
· Produsul 1,2,3…
· Serviciile 1,2,3,…
· Activitatea 1,2,3…
|
B1.
Ø Cine vor fi clienţii tăi şi care este
localizarea acestora (judet, regiune, ţară şi distanţa faţă de locaţia
proiectului)?
· Persoane fizice (inclusiv segment de vârstă
şi venituri)
· Societăţi comerciale (inclusiv din ce
domenii provin şi mărimea acestora)
· Instituţii bugetare (precizaţi tipul
instituţiei)
Clienţi/
grupe de clienţi
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
||||
LEI
|
%
|
LEI
|
%
|
LEI
|
%
|
LEI
|
%
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Total cifră de afaceri
|
|
|
|
|
|
|
|
|
B2.
Ø Unde vrei să ajungi într-un interval de 5
ani. Fixează-ţi obiective cuantificabile!
· La ce cifră de afaceri/profit?
· La ce număr de angajaţi?
Obiective
(Indicatori ţintă)
|
UM
|
2014
|
2015
|
2016
|
2017
|
Cifra de afaceri, din care:
|
LEI
|
|
|
|
|
- Export
|
LEI
|
|
|
|
|
Profit
|
LEI
|
|
|
|
|
Număr de salariaţi
|
Număr persoane
|
|
|
|
|
Număr de locuri de muncă ce urmează a fi create :
|
2014*
|
2015
|
2016
|
2017
|
Total, din care:
|
|
|
|
|
C.
Ø Care sunt „punctele tari” care te
determină să crezi că vei avea succes? (ex: cunoştinţe tehnologice, cunoştinţe
de management şi marketing, cunoştinţe de piaţă, pregătire în domeniu, experienţa
în domeniu (ca angajat al unor firme din domeniu), locaţia proiectului, capital,
relaţii, capacitate de muncă, flexibilitate).În această secţiune faceţi analiza
swot a afacerii dumneavoatră.
D1.
Ø
Activităţi
necesare implementarii proiectului (de ex. asigurarea spaţiului
productiv/comercial prin achiziţie/închiriere, elaborare proiecte tehnice
necesare; amenajare spaţiu; achiziţionarea de utilaje, echipament, mobilier; obţinere
avize, acorduri, autorizaţii necesare implementării proiectului;
recrutare/selecţie/angajare personal suplimentar necesar; instruire personal;
acţiuni de promovare a produselor/serviciilor; aprovizionare cu materii prime,
materiale, produse finite, mărfuri, asigurarea condiţiilor tehnico-economice,
sanitare etc);
3.
RESURSE UMANE, ACTIVITATEA CURENTĂ
Istoric
În această
secţiune încercaţi să răspundeţi succint la întrebări de genul:
· Cum a apărut ideea Dvs. de afacere?
|
3.1 Management, Resurse umane
Management:
Nume şi prenume şi vârsta
|
Funcţia în societate şi
principalele responsabilităţi pe scurt
|
Experienţa în domeniu
|
Studii/Specializări cu
impact asupra afacerii propuse
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ataşaţi un
Curriculum Vitae pentru fiecare persoană din conducerea executivă şi orice altă
persoană relevantă.
Se vor ataşa
documente justificative care să ateste pregătirea în domeniu şi experienţa.
Managementul
unei organizaţii este determinant pentru evoluţia acesteia.
Încercaţi să
evidenţiaţi felul în care cunoştinţele/specializările/experienţa fiecăruia
dintre manageri va influenţa în mod pozitiv evoluţia firmei.
Personal:
Detaliere pe
activităţi:
Activitatea
|
Număr de salariaţi
|
Pregătirea profesională
|
Activitatea 1
|
|
|
Activitatea 2
|
|
|
Activitatea 3
|
|
|
….
|
|
|
TOTAL
|
|
|
(Organigrama poate fi ataşată, dacă e cazul)
Cine este angajatul ‘’cheie’’, adică persoana
care prin cunoştinţele pe care le deţine poate influenţa noul mers al afacerii
(dacă este cazul)?
Cum se realizează/se
va realiza monitorizarea personalului (modalităţi de supraveghere a
personalului angajat)?
Care este/va fi
modul de salarizare al personalului (descrieţi modul de salarizare/plată,
premiere, penalizare)?
Cum este
asigurată securitatea muncii (metodele folosite pentru protecţia muncii)?
3.2 Activitatea curentă
3.2.1. Produsele/serviciile actuale
Descrieţi tipul
de produse/servicii, caracteristicile acestora, procentul din cifra de afaceri,
nivelurile de preţuri, principalele avantaje competitive ale produselor, principalele
dezavantaje în raport cu concurenţa:
Produs/Servicii
|
Denumire
|
UM
|
Valoare - RON
|
Pondere în vânzările
totale
|
Produsul 1/Serviciul 1
|
|
|
|
|
Produsul 2/Serviciul 2
|
|
|
|
|
Produsul 3/Serviciul 3
|
|
|
|
|
3.2.2.Principalii
furnizori actuali de materii prime, materiale şi servicii
Furnizori
|
Forma juridică şi localitatea
|
Cantitatea anuală şi % în total
necesar aprovizionare materie prima
|
Valoarea anuală a achiziţiilor (LEI)
|
Frecvenţa aprovizionării şi Termene de plată
|
|
Materie prima/serviciu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materie prima/serviciu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Materie prima/serviciu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2.3.Descrierea
procesului tehnologic actual
Prezentaţi
sumar fluxul tehnologic actual şi principalele utilaje şi echipamente utilizate
în procesul tehnologic (se vor prezenta principalele activităţi necesare de la
aprovizionarea cu materie primă până la vânzarea produselor şi echipamentele
/utilajele aferente, inclusiv gradul de automatizare al acestora, capacitatea
de producţie şi gradul de încărcare existent).
Evidenţiaţi
principalele probleme existente în fluxul tehnologic:
|
3.2.4.Echipamente
existente/de achizitionat
Date tehnice cu
privire la principalele maşini, utilaje şi mijloace de transport (mijloacele
fixe) utilizate pentru realizarea cifrei de afaceri:
Mijloc fix
|
Existent/deachizitionat
|
An fabricaţie
|
Proprietate/
Inchiriat pe ** ani
|
Valoare de piaţă
estimată
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2.5.
Imobile existente/de
achizitionat
Tip imobil
|
Destinaţie
|
Existent/de
achizitionat
|
Proprietate
|
Închiriate/luate în
folosinţă cu titlu gratuit(comodat)
|
||
Valoare contabilă
|
Ipoteci
|
Valoare chirie
|
Perioadă de închiriere/
folosinţă gratuită
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
Prezentaţi
locul unde firma îşi va desfasura activitatea şi cum sunt asigurate utilităţile
necesare (energie electrică, apă, canal):
|
4. PREZENTAREA PROIECTULUI
4.1 Descrierea proiectului de investiţii
Precizaţi în ce
constă proiectul (înfiinţarea unei capacităţi de producţie/servicii;
dezvoltarea portofoliului de produse/servicii; modernizarea/retehnologizarea) şi
care sunt principalele activităţi necesare pentru realizarea acestuia (ex:
achiziţie/modernizare/amenajare spaţiu, asigurare utilităţi şi achiziţie
echipamente specifice activităţii).
|
4.2 Locaţie proiect şi modul de
asigurare cu utilităţi
Adresa la care
va fi implementat proiectul:
RURAL*
URBAN
Acces la
drumurile naţionale/judetene şi mijloacele de transport:
Descriere locaţie
din punct de vedere al vadului comercial:
Asigurarea
utilităţilor necesare (branşamentelor existente, branşamente necesare şi
estimarea costurilor aferente):
În cazul în
care activitatea aferentă proiectului se va derula într-un spaţiu închiriat
precizaţi principalii parametrii ai contractului de închiriere (proprietar,
suprafaţă închiriată, perioadă de închiriere, valoare chirie, etc).
Dimensionare valoare de investiţie
4.3 Dimensionare valoare de investitie
Element de investiţie
|
Furnizor
|
Număr
Bucăţi
|
Valoarea totală fara
TVA - lei
|
Durata de amortizare
(ani)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL
|
|
|
|
|
Nota: se pot ataşa oferte ale elementelor de investiţii care se doresc a fi
achiziţionate în cadrul proiectului.
4.4. Plan de finanţare a
proiectului
a) Structura de
finanţare a proiectului de investiţii:
Sursa de finanţare
|
Fara TVA
|
|
RON
|
%
|
|
Credit
|
|
|
Alte surse (aport propriu)
|
|
|
TOTAL valoare de investiţie
|
|
100%
|
Explicati cum conduce Implementarea Planului de afaceri la creşterea
gradului de utilizare a tehnologiilor noi, moderne şi/sau a soluţiilor
informatice în procesul de producţie/ prestare servicii si care este potenţial
inovativ şi / sau creativ al Planul de afaceri.
5. ANALIZA PIETEI
5.1 Piaţa actuală
5.1.1
Principalii clienţi actuali
Prezentaţi
tipul clienţilor dumneavoastră (individuali, comercianţi, cu ridicata, cu
amănuntul, societăţi comerciale, agricultori etc) – dacă este cazul:
|
Vânzări pe
(principalii) clienţi
LEI
|
(Grupe de)
produse/servicii, LEI
|
Total
|
||||
Produsul 1
|
Produsul 2
|
Produsul 3
|
Produsul 4
|
LEI
|
%
|
||
Clienţi interni
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
Total piaţa internă
|
|
|
|
|
|
|
|
Clienţi externi
|
1
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
Total export
|
|
|
|
|
|
|
|
Total intern + export
|
|
|
|
|
|
|
Volumul vânzărilor
actual pe grupe de produse (cantitativ şi nu valoric)
Grupa de produse/servicii
|
UM
|
Cantitate către clienţi interni
|
Cantitate către clienţi externi
|
Total
|
Produs1
|
|
|
|
|
Produs 2
|
|
|
|
|
Produs 3
|
|
|
|
|
….
|
|
|
|
|
Care este
segmentul de piaţă actual din punct de vedere al locaţiei clienţilor, pe
grupele de clienţi mentionaţe mai sus?
Precizaţi
distanţele medii (de la punctul de lucru până la clienţi) pe principalele grupe
de clienţi.
Care sunt
principalele bariere în creşterea numărului de clienţi/creşterea vânzărilor către
clienţi existenţi?
5.1.2.
Principalii concurenţi
Produs/serviciu oferit
pieţei
|
Denumirea firmei/
firmelor şi localitatea
|
Anul înfiinţării, CA,
Profit, Total active, total salariaţi, tip clienţi, grad de tehnologizare,
nivel preţuri şi calitate, avantaje/dezavantaje, etc
|
Ponderea pe piaţă
( %)
|
Produs 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Produs 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Produs 3
|
|
|
|
|
|
|
|
5.1.3
Poziţia produselor/serviciilor societăţii pe piaţă comparativ cu cele ale
concurenţei
Descrieţi
principalele avantaje/dezavantaje ale produselor/serviciilor
d-voastră in raport cu cele oferite de concurenţă).
|
5.2.Piaţa şi promovarea noului
produs/serviciu
5.2.1.
Produsul nou
-
în
cazul produselor finite prezentaţi pe scurt o descriere fizică, caracteristici
tehnice, performanţe, utilităţi, căror nevoi răspund, etc.
-
în
cazul serviciilor, descrieţi trăsăturile caracteristice ale acestora, în aşa
fel încât să se înţeleagă la ce servesc serviciile prestate de dvs.
-
în
cazul comerţului, precizaţi grupele de produse ce le veţi vinde şi aria de
valorificare, dacă vânzarea este cu amănuntul sau cu ridicata şi dacă veţi
furniza servicii specifice (post vânzare, transport, garanţie, reparaţii etc);
|
5.2.2.
Segmentul de piaţă
Definiţi piaţa dumneavoastră (prezentaţi caracteristicile specifice ale
segmentului dumneavoastră de piaţă, căror nevoi se adresează: de ex.
alimentaţie, vestimentaţie, electro-casnice, birotică, turism etc.).
Localizarea pieţei dumneavoastră (se va preciza amplasarea pieţei – locală,
regională, naţională, internaţională etc. – cu detalii, dacă sunteţi în posesia
lor) şi mărimea acesteia (nr. de clienţi potenţiali, mărime d.p.v.d. fizic şi
valoric). Care este distanţa până la principalii clienţi şi care este
modalitatea de distribuţie a produselor/serviciilor ?
5.2.3.
Riscuri majore
Riscuri majore identificate:
5.2.3.1. riscuri de piaţă
5.2.3.2. riscuri financiare
5.2.3.3. riscuri legislative
Prezentaţi modalităţile de minimizare a primelor
trei riscuri majore
|
5.2.4.
Clienţi potenţiali
Descrieţi ce strategie de marketing aţi gândit să aplicaţi, cum aţi
identificat clienţii potenţiali, cum veţi extinde piaţa sau identifica noi
pieţe, etc.)
Care va fi tipul clienţilor dumneavoastră (individuali, comercianţi, cu
ridicată, cu amănuntul, societăţi comerciale, agricultori etc.), structura
acestora (% pe fiecare grupa) şi numărul pe fiecare grupa de clienţi
|
Care este
stadiul negocierilor cu potenţialii clienţi? Ce credeţi că îi va determina pe
potenţialii clienţi să cumpere produsul/serviciul dumneavoastră şi nu al
concurenţei?
|
5.2.5.
Concurenţi potenţiali
Prezentaţi
concurenţii pe grupe de produse/servicii si caracteristicile pe care le
cunoaşteţi ale acestora (mărimea cantitativ-valoric, număr personal,
caracteristicile produsului/serviciului lor, reputaţia, modalităţi de valorificare,
mărimea segmentului lor de piaţă etc):
Grupă produse/servicii
oferite pieţei
|
Denumirea firmei/
firmelor şi localitatea
|
Vechime pe piaţă, CA,
Profit, Total active, total salariaţi, tip şi număr clienţi, grad de
tehnologizare, nivel preţuri şi calitate, avantaje/dezavantaje, etc
|
Ponderea pe piaţă
( %)
|
Produs 1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Produs 2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Produs 3
|
|
|
|
|
|
|
|
5.2.6.
Principalele avantaje ale noilor produse/servicii oferite
Prezentaţi şi argumentaţi principalele avantaje
ale noilor produse/servicii în raport cu concurenţa (de ex. preţ, calitate, caracteristici noi, servicii
post-vânzare):
Alte avantaje:
|
Analizaţi
produsele/serviciile dvs în raport cu concurenţa - se va prezenta un tabel cu
note de la 1-5 în care pe coloane se pun concurenţii şi societatea iar pe linii
caracteristicile (de ex. preţ, calitate,
caracteristici noi, servicii post-vânzare, locaţie, etc)
5.2.7.
Reacţia concurenţei
Mentionaţi cum
credeţi ca vor reacţiona concurenţii dvs. la apariţia pe piaţă a produselor/serviciilor
aferente proiectului
|
5.2.8.
Desfacerea produselor
Produse/grupe de
produse
|
Pondere în cifra de
afaceri( % )
|
Forme de desfacere(%)
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(La forme de
desfacere precizaţi care sunt modalităţile dumneavoastră de vânzare a
produselor/serviciilor dumneavoastră: cu ridicata, cu amănuntul, prin magazine
proprii, reţea de magazine specializate, la domiciliul clientului, dacă veţi
angaja vânzători sau veţi folosi comercianţi independenţi, daca veţi face
export, etc.).
5.3 Strategia de comercializare
5.3.1. Politica produsului
Descrieţi modul
de prezentare a produsului/serviciului, forme de prezentare din punct de vedere
al greutăţii/dimensiunilor, ambalaje, tip de garanţii şi servicii prestate,
dacă aveţi un singur produs/serviciu sau mai multe tipuri de produse/servicii
etc:
5.3.2. Politica de preţuri
Precizaţi modul
în care se va stabili preţul produsului/serviciului, dacă şi când veţi oferi
reduceri de preţuri, cum vă situaţi faţă de concurenţi, explicaţi de ce:
Nota: Pentru
fiecare grupă de produse/servicii se va prezenta un tabel cu nivelul preţurilor
practicate de societate în raport cu nivelul preţurilor principalilor concurenţi.
Preţurile trebuie să fie comparabile (atât preţurile societăţii, cât şi ale
concurenţei, vor fi prezentate la raft/la poarta fabricii/ la distribuitor/ etc
–funcţie de tipul clienţilor).
5.3.3. Politica de distribuţie
Menţionaţi care
sunt canalele dumneavoastră de distribuţie – vânzări directe, cu ridicata,
intermediari, prin agenţi, la comandă, etc. Se va prezenta structura pe tipuri
de canale de distribuţie şi se vor cuantifica costurile aferente:
5.3.4. Modalităţi de vânzare
Precizaţi care
sunt modalităţile dumneavoastră de vânzare a produselor/serviciilor: cu
ridicata, cu amănuntul, prin magazine proprii, reţea de magazine specializate,
la domiciliul clientului, dacă veţi angaja vânzători sau veţi folosi
comercianţi independenţi, dacă veţi face export etc):
Se vor prezenta
detaliat elementele de logistică şi desfacere necesare pentru atingerea vânzărilor
previzionate (forţa de vânzare, mijloace de transport necesare şi modul de
asigurare al acestora, spaţii de depozitare necesare şi modul de asigurare a
acestora, etc) precum şi cuantificarea cheltuielilor aferente.
5.3.5. Activităţi de promovare a vânzărilor
Prezentaţi
metodele de promovare ce se vor utiliza (de
ex.: publicitate, lansare oficială, pliante, broşuri, plata în rate):
Descrieţi care
este strategia de promovare pentru lansarea produselor/serviciilor, estimaţi
costurile anuale de promovare şi prezentaţi ipotezele care au stat la baza
estimărilor.
7. JUSTIFICAREA NECESITATII FINANTARII POIECTULUI
Beneficiile aduse de finanţare şi modul în care
finanţarea va încerca să soluţioneze problemele beneficiarului; ce aduce
finanţarea în plus faţă de situaţia deja existentă; de ce este necesară
finanţarea .
MINISTERUL TINERETULUI ŞI SPORTULUI
DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT
ŞI TINERET
BOTOŞANI
ANEXA 2
CONCURS
“START UP TANAR ANTREPRENOR”
FORMULAR DE ÎNSCRIERE[1]
1. Date personale ale aplicantului:
Nume:
|
|
|
Prenume:
|
|
|
Data naşterii
|
|
|
Ocupaţie:
|
|
|
Adresă:
|
|
|
E-mail:
|
|
|
Telefon:
|
|
|
Date carte identitate
|
Seria
|
Numărul
|
Persoană fizică
|
|
|
Persoană juridică
|
|
3.
Prezentarea ideii de afacere
4. Sunt de acord cu
prevederile regulamentului de organizare a concursului “START UP TANAR ANTREPRENOR”
Da ÿ Nu ÿ
Declar pe propria
răspundere că datele din Formularul de înscriere sunt conform realităţii.
Nume şi prenume____________________________________________
Semnătura_________________________________________________
MINISTERUL
TINERETULUI ŞI SPORTULUI
DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT
ŞI TINERET BOTOŞANI
LISTA DE PARTICIPANŢI
Proiectul de tineret: START UP TÂNĂR
ANTREPRENOR
Localitatea: BOTOŞANI
Perioada:
15.09-15.11.2014
Nr.
crt.
|
Nume şi prenume
|
ONGT/
instituţia
|
Data naşterii
|
Seria şi numărul CI
|
Semnătura
|
|
|
|
|
|
|
Notă: in coloana 3 se trec, după caz: liceul,
facultatea, locul de muncă, asociația neguvernamentală, etc
Rubricile se completează cu pix/stilou
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu