joi, 23 octombrie 2014

Concursul Start up-Tanar antreprenor - cu premii în bani - toată documentația

Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Botosani informeaza  tinerii
intre 18-35 ani ca  pana la data de 03.11.2014 se primeste documentatia
pentru concursul Start up-Tanar antreprenor, concurs in cadrul caruia cele
mai bune 3 planuri de afaceri vor fi premiate cu cate 500 lei.


MINISTERUL TINERETULUI ŞI SPORTULUI
                                               DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT                
                                                                ŞI TINERET BOTOŞANI                                                 
REGULAMENT CONCURS
“START UP TANAR ANTREPRENOR”

“Avand un plan minutios si detaliat, puteti invinge; avand un plan neglijent si mai putin detaliat, s-ar putea sa nu invingeti. Insa esecul este si mai previzibil daca nu planificati deloc! O victorie sau o infrangere poate fi prevazuta pornind de la modul in care actiunea a fost planificata in avans.” (Sun Tzu)
1.               CADRUL GENERAL ȘI ORGANIZATORUL
Concursul este organizat în cadrul proiectului Start up “Tânăr antreprenor” implementat de către Direcția Județeană pentru Sport și Tineret Botoșani (Programul de Centre de Tineret-P1) și finanțat de Ministerul Tineretului și Sportului. Scopul proiectului este de a crește potențialul antreprenorial al tinerilor în vederea generării creșterii numărului de afaceri în care sunt implicați tinerii. Participanții la concurs sunt obligați să respecte termenele și condițiile prezentului regulament, ce este făcut public pe site-ul www.e-tineretbotosani.ro.
Organizatorul își rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul regulament, urmând ca aceste modificări să intre în vigoare numai după anunțul realizat pe site-ul  www.e-tineretbotosani.ro.

2.     PERIOADA DE DESFĂȘURARE
15.09 -15.10.2014 promovarea concursului și a regulamentului
01.10 -01.11.2014 oferirea de materiale și consultanță în cadrul Centrului de Tineret Botoșani, str. Mihail Kogălniceanu, nr. 27, de luni-vineri orele14,30-17,30.
03.11.2014, ora 16,00, data limită de înregistrare (nu data poștei) la secretariatul Direcției Județene pentru Sport și Tineret Botoșani a documentației pentru concurs.
03.11-06.11.2014 evaluare eligibilitate participanți și jurizare
     10.11.2014 afișare rezultate pe site-ul  www.e-tineretbotosani.ro și la sediul DJST Botoșani
     12.11.2014  premiere câștigători
  1. PARTICIPANŢI
Pot participa la concurs, individual, cetățeni români, cu domiciliul în județul Botoșani, cu vârsta cuprinsă între 18-35 ani(neîmpliniți).
Participanții pot avea o firmă deja înființată, cu o vechime de maxim 24 luni.
Prin participarea la concurs, concurenții acceptă și se supun prevederilor prezentului regulament.
 Organizatorul consideră înscrierea în concurs ca o acceptare implicită a a cestui regulament și consideră orice date cu privire la participant adevărate și corecte.





4.     MECANISM CONCURS

Fiecare concurent poate participa cu un singur plan de afaceri redactat în limba română.
Formularul de înscriere în concurs, planul de afaceri și alte documente însoțitoare (în copie)  se trimit în plic închis la adresa Botoșani, str. Uzinei, nr. 5, cu mențiunea pentru Concursul “START UP TÂNĂR ANTREPRENOR
Ideea de afaceri va trebui să ofere un produs sau un serviciu şi va trebui să răspundă unei probleme economice curente, şi nu în ultimul rând, ea trebuie să fie competitivă şi să creeze plus valoare.
          Planul de afaceri trebuie să respecte neaparat modelul de plan de afaceri pus la dispoziţia concurenților.
Nu se acceptă documentații copiate din literatura de specialitate (manuale de afaceri, internet, etc.).           
Concurenții  trebuie să verifice atent drepturile de proprietate a materialelor folosite în proiectele înaintate. Participanţii vor fi responsabili de obţinerea  tuturor permisiunilor necesare înainte de a folosi informaţia terţă în lucrările lor.
          Juriul şi organizatorii competiţiei garantează confidenţialitatea maximă posibilă.
Participanţii acceptă că datele lor personale vor fi folosite în scopuri statistice.
Participanţii vor accepta dreptul organizatorilor de a afişa public informaţii legate de ideea de afacere.


5.     EVALUAREA ȘI ACORDAREA PREMIILOR

În cadrul concursului se vor acorda 3 premii a 500 lei/premiul.
La concurs vor participa doar planurile de afaceri depuse în timp, însoțite de documentația completă și care respectă structura machetei planului de afaceri din anexa 1.
Evaluarea se realizează în perioada prevăzută la pct 2, o eventuală prelungire a perioadei fiind decisă, funcție de numărul de participanți, de către directorul executiv al DJST Botoșani și anunțată pe site-ul www.e-tineretbotosani.ro.
Evaluarea se va realiza de către o comisie stabilită prin decizie de către directorul executiv al DJST Botoșani.
Premiile se vor înmâna  în data de 12.11.2014.
      Organizatorii nu răspund pentru situația în care câștigătorii renunță la premiu.
      În această situație va primi premiul următorul clasat.
                       


     Informații suplimentare și clarificări: Consilier tineret Cornelia Paicu
    telefon 0748118238
    djst.botosani@mts.ro



                                                                                    Director executiv al DJST Botoșani,
                                                                            Radu-Constantin Humelnicu







Model plan de afaceri
CONŢINUT
PLAN AFACERI
















SECTIUNI:






6        justificaRea necesitatii finantarii


 

1. DATE GENERALE / CERERE DE FINANTARE


1. Numele firmei:
2. Codul unic de înregistrare:
3. Forma juridică de constituire:
4. Data înfiinţării/Număr Registrul Comerţului:
5. Data începerii efective a activităţii:
6. Activitatea principală a societăţii şi codul CAEN al activităţii principale:
    codul CAEN al activităţii pentru care se solicită AFN:


7. Natura capitalului social:

Natura capitalului social (%)
Privat
Român

Străin

      8. Valoarea capitalului:




 
   9. Adresa, telefon/fax, e-mail:
   10. Persoană de contact:
   11. Conturi bancare deschise la:
   12. Asociaţi, acţionari principali :
Numele şi prenumele/Denumire
Domiciliu / sediul societăţii
Pondere în Capital social %


















2. VIZIUNE, STRATEGIE


În acest capitol de început încercaţi să răspundeţi la următoarele întrebări:
A.
Ø     Care este esenţa afacerii ? Ce anume va genera bani şi profit ?
·       Produsul 1,2,3…
·       Serviciile 1,2,3,…
·       Activitatea 1,2,3…

Detaliaţi activitatea aferentă codului CAEN pe care accesaţi programul. Factorii pe care îi consideraţi relevanţi pentru afacerea dvs. (ex: localizare, auto-evaluarea tehnologiei pe care o veţi utiliza, experienţa anterioară a întreprinzătorului etc.).
Se va preciza modul în care întreprinderea îşi utilizează resursele de muncă, materiale şi băneşti pentru realizarea obiectivelor propuse.
-        viziunea întreprinderii, reprezentarea a ceea ce se doreşte a fi organizaţia în viitor;
-        analiza situaţiei curente şi identificarea misiunii întreprinderii, o istorie a obiectivelor, politicilor şi realizărilor sale;
-        examinarea perspectivelor pentru viitor în contextul obiectivelor pe termen lung.

 
 











B1.
Ø     Cine vor fi clienţii tăi şi care este localizarea acestora (judet, regiune, ţară şi distanţa faţă de locaţia proiectului)?
·       Persoane fizice (inclusiv segment de vârstă şi venituri)
·       Societăţi comerciale (inclusiv din ce domenii provin şi mărimea acestora)
·       Instituţii bugetare (precizaţi tipul instituţiei)

Clienţi/
grupe de clienţi
2014
2015
2016
2017
LEI
%
LEI
%
LEI
%
LEI
%


















Total cifră de afaceri








B2.
Ø     Unde vrei să ajungi într-un interval de 5 ani. Fixează-ţi obiective cuantificabile! 
·       La ce cifră de afaceri/profit?
·       La ce număr de angajaţi?

Obiective (Indicatori ţintă)
UM
2014
2015
2016
2017
Cifra de afaceri, din care:
LEI




  - Export
LEI




Profit
 LEI




Număr de salariaţi
Număr persoane








Număr de locuri de muncă ce urmează a fi create :

2014*
2015
2016
2017
Total, din care:






C.
Ø     Care sunt „punctele tari” care te determină să crezi că vei avea succes? (ex: cunoştinţe tehnologice, cunoştinţe de management şi marketing, cunoştinţe de piaţă, pregătire în domeniu, experienţa în domeniu (ca angajat al unor firme din domeniu), locaţia proiectului, capital, relaţii, capacitate de muncă, flexibilitate).În această secţiune faceţi analiza swot a afacerii dumneavoatră.
 






D1.
Ø     Activităţi necesare implementarii proiectului (de ex. asigurarea spaţiului productiv/comercial prin achiziţie/închiriere, elaborare proiecte tehnice necesare; amenajare spaţiu; achiziţionarea de utilaje, echipament, mobilier; obţinere avize, acorduri, autorizaţii necesare implementării proiectului; recrutare/selecţie/angajare personal suplimentar necesar; instruire personal; acţiuni de promovare a produselor/serviciilor; aprovizionare cu materii prime, materiale, produse finite, mărfuri, asigurarea condiţiilor tehnico-economice, sanitare etc);
 

















3.  RESURSE UMANE, ACTIVITATEA CURENTĂ


          Istoric

În această secţiune încercaţi să răspundeţi succint la întrebări de genul:

·       Cum a apărut ideea Dvs. de afacere?
Scurtă descriere a ideii de afacere. De la ce a pornit ideea de afacere, dacă există un studiu relevant pe baza căruia s-a iniţiat acest tip de afacere, etc.

 
 




          3.1 Management, Resurse umane

Management:

Nume şi prenume şi vârsta
Funcţia în societate şi principalele responsabilităţi pe scurt
Experienţa în domeniu
Studii/Specializări cu impact asupra afacerii propuse












Ataşaţi un Curriculum Vitae pentru fiecare persoană din conducerea executivă şi orice altă persoană relevantă.
Se vor ataşa documente justificative care să ateste pregătirea în domeniu şi experienţa.


Managementul unei organizaţii este determinant pentru evoluţia acesteia.
Încercaţi să evidenţiaţi felul în care cunoştinţele/specializările/experienţa fiecăruia dintre manageri va influenţa în mod pozitiv evoluţia firmei.
 







Personal:
Detaliere pe activităţi:
Activitatea
Număr de salariaţi
Pregătirea profesională
Activitatea 1


Activitatea 2


Activitatea 3


….


TOTAL


(Organigrama poate fi ataşată, dacă e cazul)

Cine este angajatul ‘’cheie’’, adică persoana care prin cunoştinţele pe care le deţine poate influenţa noul mers al afacerii (dacă este cazul)?
 





Cum se realizează/se va realiza monitorizarea personalului (modalităţi de supraveghere a personalului angajat)?
 






Care este/va fi modul de salarizare al personalului (descrieţi modul de salarizare/plată, premiere, penalizare)?
 






Cum este asigurată securitatea muncii (metodele folosite pentru protecţia muncii)?

 





          3.2 Activitatea curentă



          3.2.1. Produsele/serviciile actuale 

Descrieţi tipul de produse/servicii, caracteristicile acestora, procentul din cifra de afaceri, nivelurile de preţuri, principalele avantaje competitive ale produselor, principalele dezavantaje în raport cu concurenţa:

Produs/Servicii
Denumire
UM
Valoare - RON
Pondere în vânzările totale
Produsul 1/Serviciul 1




Produsul 2/Serviciul  2




Produsul 3/Serviciul 3





          3.2.2.Principalii furnizori actuali de materii prime, materiale şi servicii

Furnizori
Forma juridică şi localitatea
Cantitatea anuală şi  % în total necesar aprovizionare materie prima
Valoarea anuală a achiziţiilor (LEI)
Frecvenţa aprovizionării şi Termene de plată

Materie prima/serviciu





















Materie prima/serviciu




















Materie prima/serviciu


















          3.2.3.Descrierea procesului tehnologic actual

Prezentaţi sumar fluxul tehnologic actual şi principalele utilaje şi echipamente utilizate în procesul tehnologic (se vor prezenta principalele activităţi necesare de la aprovizionarea cu materie primă până la vânzarea produselor şi echipamentele /utilajele aferente, inclusiv gradul de automatizare al acestora, capacitatea de producţie şi gradul de încărcare existent).
Evidenţiaţi principalele probleme existente în fluxul tehnologic:





          3.2.4.Echipamente existente/de achizitionat

Date tehnice cu privire la principalele maşini, utilaje şi mijloace de transport (mijloacele fixe) utilizate pentru realizarea cifrei de afaceri:
Mijloc fix
Existent/deachizitionat
An fabricaţie
Proprietate/
Inchiriat pe ** ani
Valoare de piaţă estimată















           

          3.2.5. Imobile existente/de achizitionat

Tip imobil
Destinaţie
Existent/de achizitionat
Proprietate
Închiriate/luate în folosinţă cu titlu gratuit(comodat)
Valoare contabilă
Ipoteci
Valoare chirie
Perioadă de închiriere/ folosinţă gratuită








Prezentaţi locul unde firma îşi va desfasura  activitatea şi cum sunt asigurate utilităţile necesare (energie electrică, apă, canal):





 

 4.   PREZENTAREA PROIECTULUI


          4.1 Descrierea proiectului de investiţii

Precizaţi în ce constă proiectul (înfiinţarea unei capacităţi de producţie/servicii; dezvoltarea portofoliului de produse/servicii; modernizarea/retehnologizarea) şi care sunt principalele activităţi necesare pentru realizarea acestuia (ex: achiziţie/modernizare/amenajare spaţiu, asigurare utilităţi şi achiziţie echipamente specifice activităţii).
Detaliaţi investiţiile ce urmează a fi realizate în cadrul proiectului si activităţile firmei pentru care sunt necesare fiecare dintre acestea.
Detaliaţi activităţile şi subactivităţile prin care se va realiza proiectul de investiţii, menţionând etapele de derulare a acestuia.

 
 

 





          4.2 Locaţie proiect şi modul de asigurare cu utilităţi


Adresa la care va fi implementat proiectul:
RURAL*
URBAN


Acces la drumurile naţionale/judetene şi mijloacele de transport:
 





Descriere locaţie din punct de vedere al vadului comercial:
 





Asigurarea utilităţilor necesare (branşamentelor existente, branşamente necesare şi estimarea costurilor aferente):
 






În cazul în care activitatea aferentă proiectului se va derula într-un spaţiu închiriat precizaţi principalii parametrii ai contractului de închiriere (proprietar, suprafaţă închiriată, perioadă de închiriere, valoare chirie, etc).
 


          Dimensionare valoare de investiţie




4.3 Dimensionare valoare de investitie
Element de investiţie
Furnizor
Număr
Bucăţi
Valoarea totală fara TVA - lei
Durata de amortizare (ani)















TOTAL






Nota: se pot ataşa oferte ale elementelor de investiţii care se doresc a fi achiziţionate în cadrul proiectului.

          4.4. Plan de finanţare a proiectului

a) Structura de finanţare a proiectului de investiţii:
Sursa de finanţare
Fara TVA
RON
%
Credit


Alte surse (aport propriu)


TOTAL valoare de investiţie

100%


Explicati cum conduce Implementarea Planului de afaceri la creşterea gradului de utilizare a tehnologiilor noi, moderne şi/sau a soluţiilor informatice în procesul de producţie/ prestare servicii si care este potenţial inovativ şi / sau creativ al Planul de afaceri.

 



           


          5. ANALIZA PIETEI


          5.1 Piaţa actuală


          5.1.1 Principalii clienţi actuali

Prezentaţi tipul clienţilor dumneavoastră (individuali, comercianţi, cu ridicata, cu amănuntul, societăţi comerciale, agricultori etc) – dacă este cazul:

Vânzări pe (principalii) clienţi
LEI
(Grupe de) produse/servicii, LEI
Total
Produsul 1
Produsul 2
Produsul 3
Produsul 4
LEI
%

Clienţi interni
1






2






3






Total piaţa internă







Clienţi externi
1






2






3






Total export






Total intern + export







Volumul vânzărilor actual pe grupe de produse (cantitativ şi nu valoric)
Grupa de produse/servicii
UM
Cantitate către clienţi interni
Cantitate către clienţi externi
Total
Produs1




Produs 2




Produs 3




….





Care este segmentul de piaţă actual din punct de vedere al locaţiei clienţilor, pe grupele de clienţi mentionaţe mai sus?
Precizaţi distanţele medii (de la punctul de lucru până la clienţi) pe principalele grupe de clienţi.
Care sunt principalele bariere în creşterea numărului de clienţi/creşterea vânzărilor către clienţi existenţi?
 





          5.1.2. Principalii concurenţi


Produs/serviciu oferit pieţei
Denumirea firmei/ firmelor şi localitatea
Anul înfiinţării, CA, Profit, Total active, total salariaţi, tip clienţi, grad de tehnologizare, nivel preţuri şi calitate, avantaje/dezavantaje, etc
Ponderea pe piaţă
( %)
Produs 1















Produs 2



















Produs 3








          5.1.3 Poziţia produselor/serviciilor societăţii pe piaţă comparativ cu cele ale concurenţei

Descrieţi principalele avantaje/dezavantaje ale produselor/serviciilor d-voastră in raport cu cele oferite de concurenţă).



           

           

           

           

           

           

          5.2.Piaţa şi promovarea noului produs/serviciu

           

          5.2.1. Produsul nou

-        în cazul produselor finite prezentaţi pe scurt o descriere fizică, caracteristici tehnice, performanţe, utilităţi, căror nevoi răspund, etc.
-        în cazul serviciilor, descrieţi trăsăturile caracteristice ale acestora, în aşa fel încât să se înţeleagă la ce servesc serviciile prestate de dvs.
-        în cazul comerţului, precizaţi grupele de produse ce le veţi vinde şi aria de valorificare, dacă vânzarea este cu amănuntul sau cu ridicata şi dacă veţi furniza servicii specifice (post vânzare, transport, garanţie, reparaţii etc);


 
 








          5.2.2. Segmentul de piaţă


Definiţi piaţa dumneavoastră (prezentaţi caracteristicile specifice ale segmentului dumneavoastră de piaţă, căror nevoi se adresează: de ex. alimentaţie, vestimentaţie, electro-casnice, birotică, turism etc.).
 



















Localizarea pieţei dumneavoastră (se va preciza amplasarea pieţei – locală, regională, naţională, internaţională etc. – cu detalii, dacă sunteţi în posesia lor) şi mărimea acesteia (nr. de clienţi potenţiali, mărime d.p.v.d. fizic şi valoric). Care este distanţa până la principalii clienţi şi care este modalitatea de distribuţie a produselor/serviciilor ?
 











          5.2.3. Riscuri majore


Riscuri  majore identificate:
         5.2.3.1. riscuri de piaţă
         5.2.3.2. riscuri financiare
         5.2.3.3. riscuri legislative
 





Prezentaţi modalităţile de minimizare a primelor trei riscuri majore


 
 






           

           

           

           

           

           

           

           

           

           

 




 

 

 

 


5.2.4. Clienţi potenţiali


Descrieţi ce strategie de marketing aţi gândit să aplicaţi, cum aţi identificat clienţii potenţiali, cum veţi extinde piaţa sau identifica noi pieţe, etc.)
Care va fi tipul clienţilor dumneavoastră (individuali, comercianţi, cu ridicată, cu amănuntul, societăţi comerciale, agricultori etc.), structura acestora (% pe fiecare grupa) şi numărul pe fiecare grupa de clienţi

 
 







Care este stadiul negocierilor cu potenţialii clienţi? Ce credeţi că îi va determina pe potenţialii clienţi să cumpere produsul/serviciul dumneavoastră şi nu al concurenţei?






          5.2.5. Concurenţi potenţiali

Prezentaţi concurenţii pe grupe de produse/servicii si caracteristicile pe care le cunoaşteţi ale acestora (mărimea cantitativ-valoric, număr personal, caracteristicile produsului/serviciului lor, reputaţia, modalităţi de valorificare, mărimea segmentului lor de piaţă etc):

Grupă produse/servicii oferite pieţei
Denumirea firmei/ firmelor şi localitatea
Vechime pe piaţă, CA, Profit, Total active, total salariaţi, tip şi număr clienţi, grad de tehnologizare, nivel preţuri şi calitate, avantaje/dezavantaje, etc
Ponderea pe piaţă
( %)
Produs 1















Produs 2















Produs 3









           

           

           

           

           

           

          5.2.6. Principalele avantaje ale noilor produse/servicii oferite

 Prezentaţi şi argumentaţi principalele avantaje ale noilor produse/servicii în raport cu concurenţa (de ex.  preţ, calitate, caracteristici noi, servicii post-vânzare):
Alte avantaje:





Analizaţi produsele/serviciile dvs în raport cu concurenţa - se va prezenta un tabel cu note de la 1-5 în care pe coloane se pun concurenţii şi societatea iar pe linii caracteristicile (de ex.  preţ, calitate, caracteristici noi, servicii post-vânzare, locaţie, etc)

          5.2.7. Reacţia concurenţei

Mentionaţi cum credeţi ca vor reacţiona concurenţii dvs. la apariţia pe piaţă a produselor/serviciilor aferente proiectului





          5.2.8. Desfacerea produselor

Produse/grupe de produse
Pondere în cifra de afaceri( % )
Forme de desfacere(%)










(La forme de desfacere precizaţi care sunt modalităţile dumneavoastră de vânzare a produselor/serviciilor dumneavoastră: cu ridicata, cu amănuntul, prin magazine proprii, reţea de magazine specializate, la domiciliul clientului, dacă veţi angaja vânzători sau veţi folosi comercianţi independenţi, daca veţi face export, etc.).

 

 

5.3    Strategia de comercializare

5.3.1. Politica produsului
Descrieţi modul de prezentare a produsului/serviciului, forme de prezentare din punct de vedere al greutăţii/dimensiunilor, ambalaje, tip de garanţii şi servicii prestate, dacă aveţi un singur produs/serviciu sau mai multe tipuri de produse/servicii etc:
 













5.3.2. Politica de preţuri
Precizaţi modul în care se va stabili preţul produsului/serviciului, dacă şi când veţi oferi reduceri de preţuri, cum vă situaţi faţă de concurenţi, explicaţi de ce:
 








Nota: Pentru fiecare grupă de produse/servicii se va prezenta un tabel cu nivelul preţurilor practicate de societate în raport cu nivelul preţurilor principalilor concurenţi. Preţurile trebuie să fie comparabile (atât preţurile societăţii, cât şi ale concurenţei, vor fi prezentate la raft/la poarta fabricii/ la distribuitor/ etc –funcţie de tipul clienţilor).

5.3.3. Politica de distribuţie
Menţionaţi care sunt canalele dumneavoastră de distribuţie – vânzări directe, cu ridicata, intermediari, prin agenţi, la comandă, etc. Se va prezenta structura pe tipuri de canale de distribuţie şi se vor cuantifica costurile aferente:
 









5.3.4. Modalităţi de vânzare
Precizaţi care sunt modalităţile dumneavoastră de vânzare a produselor/serviciilor: cu ridicata, cu amănuntul, prin magazine proprii, reţea de magazine specializate, la domiciliul clientului, dacă veţi angaja vânzători sau veţi folosi comercianţi independenţi, dacă veţi face export etc):
Se vor prezenta detaliat elementele de logistică şi desfacere necesare pentru atingerea vânzărilor previzionate (forţa de vânzare, mijloace de transport necesare şi modul de asigurare al acestora, spaţii de depozitare necesare şi modul de asigurare a acestora, etc) precum şi cuantificarea cheltuielilor aferente.

 










5.3.5. Activităţi de promovare a vânzărilor
Prezentaţi metodele de promovare ce se vor utiliza (de ex.: publicitate, lansare oficială, pliante, broşuri, plata în rate):


Descrieţi care este strategia de promovare pentru lansarea produselor/serviciilor, estimaţi costurile anuale de promovare şi prezentaţi ipotezele care au stat la baza estimărilor.
 





7. JUSTIFICAREA NECESITATII FINANTARII POIECTULUI


Beneficiile aduse de finanţare şi modul în care finanţarea va încerca să soluţioneze problemele beneficiarului; ce aduce finanţarea în plus faţă de situaţia deja existentă; de ce este necesară finanţarea .




logoANd9GcQJHB7VJB6_6feVo33nprh8m9LpJptIcpV3w6RzLvtRzawXfn3J3AMINISTERUL TINERETULUI ŞI SPORTULUI
                                               DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT                
                                                                ŞI TINERET BOTOŞANI                                             
ANEXA 2
CONCURS
“START UP TANAR ANTREPRENOR”
FORMULAR DE ÎNSCRIERE[1]   


1. Date personale ale aplicantului:

Nume: 

Prenume:

Data naşterii

Ocupaţie:

Adresă:

E-mail:

Telefon:

Date carte identitate
Seria
Numărul
Persoană fizică

Persoană juridică


3. Prezentarea ideii de afacere  











4. Sunt de acord cu prevederile regulamentului de organizare a concursului “START UP TANAR ANTREPRENOR”
          Da ÿ                Nu ÿ

Declar pe propria răspundere că datele din Formularul de înscriere sunt conform realităţii.


Nume şi prenume____________________________________________
Semnătura_________________________________________________




[1] Se vor completa obligatoriu toate rubricile

MINISTERUL TINERETULUI ŞI SPORTULUI
                                               DIRECŢIA JUDEŢEANĂ PENTRU SPORT                
                                                                 ŞI TINERET BOTOŞANI                                                

           LISTA DE PARTICIPANŢI


Proiectul de tineret: START UP TÂNĂR ANTREPRENOR
Localitatea: BOTOŞANI
Perioada:  15.09-15.11.2014


Nr.
crt.


Nume şi prenume

ONGT/
instituţia

Data naşterii

Seria şi numărul CI

Semnătura











Notă: in coloana 3 se trec, după caz: liceul, facultatea, locul de muncă, asociația neguvernamentală, etc
Rubricile se completează cu pix/stilou




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu